Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


niedziela, 18 października 2015

Kryształkowo

Dostałam notes z recyklingowanych materiałów. Ale był szary i nudny, więc doczekał się przeróbki.
Okładki powstały przy pomocy: wytłaczanych papierów, gesso, farb akrylowych, mgiełek- perfect pearls w kolorach Blue patina i Smoky blue oraz dylusions ink spay w kolorze London blue, a także UTEE i miki w płatkach.
 Na okładce pojawiły się kryształki i ozdoba oderwana z jakiegoś wyjściowego bucika. Thrift shop (zwany potocznie lumpem), który regularnie okupuję, ma istne perełki w tej dziedzinie :)

Praca powstała jako inspiracja do wyzwania pt. "Kryształy" w Szufladzie.

Zgłaszam ją również na wyzwanie październikowe w Altered Eclectics  

Poza tym, może to nie czas na postanowienia noworoczne, ale od dawna obiecywałam sobie, że zacznę pisać też posty po angielsku (choćby w części). Ale, jako, że jestem strasznie leniwa i nie chciało mi się pisać dwa razy tego samego, to i do tej pory odkładałam ten moment. Czas jednak zacząć... bo lata lecą i umysł trzeba trenować :)


 
I got a notebook made of recycled materials. But it was gray and dull, so I worked out its makeover.
Covers were composed with: embossed paper, gesso, acrylic paints, mists- perfect pearls in the colors Blue patina and Smoky blue and dylusions ink spay London blue, finally I added UTEE and mica flakes. There appeared crystals and metal decoration detached from some elegant shoe. Thrift shop, which I regularly occupy, is a veritable gem in its area :)
 
The work was created as an inspiration to the challenge "Crystals"in Szuflada.
 
I share it is also to the October challenge  in Altered Eclectics  




 Trochę zbliżeń





7 komentarzy:

  1. A stunning alteration of your note book cover...great textures and colour palette...loving the bling.
    Thank you for joining in with our October challenge at Altered Eclectics...x

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, jakie piękne, napatrzeć się nie mogę! :) Podziwiam pomysł i to szałowe wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! It's great, so much detail and texture. Thank you so much for sharing it with us at Altered Eclectics.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...