Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


poniedziałek, 11 listopada 2013

O Strachu.




Od dawna chodziła mi po głowie jakaś prosta, mroczna i krwista forma. Do Czarnego art-journala.
Wyzwanie w Scrapki-wyzwaniowo zaoferowały mi rewelacyjny do tego temat "Strach". Wiec to praca specjalnie na tę okazję :)
Nie mogłam się oprzeć, zwłaszcza, że kiedyś dawno temu, występowałam gdzieś pod  nickiem nameless fear...
Transfer na gel medium, do tego biała farba i zasychające gesso. No i pudry.



5 komentarzy:

  1. Wow, great project! This gives me fear. Thanks for playing along at Scrapki Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny obrazek ! dla mnie mocno niepokojący

    OdpowiedzUsuń
  3. brrr, mocne! dzięki za zgłoszenie tej pracy na wyzwanie Scrapek-wyzwaniowo :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie klimaty. Tworzysz historie..

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...