Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


poniedziałek, 14 stycznia 2013

Kalendarz#1

Pierwszy z obiecanych kalendarzy.
Długo się do niego zabierałam. Mam nadzieję,że się spodoba. Miały być części zegarowe, klucze, miało nie być motyli.
Dodatkowo a sobie trzy szufladki...i jest z nowego papieru UHK. Dostałam w prezencie i wykorzystuję na maxa :)
I na ostatnią chwilę wyląduje jeszcze w Kreatywnym Polu...


Baza


 z miesiącami





i prawdziwe śrubki...nie mogłam się oprzeć... :)
  

i oczywiście rozbroiłam jeden z zegarków...


 i szufladki i karteczki na notatki
 

i jeszcze z lampą...

6 komentarzy:

  1. kurde, ładnie wyszedł. i na pewno będziesz miała ładny cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny :) Dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam ciepło- Novinka DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny to mało powiedziane! Jest obłędny! Obłędnie obłędny!!!:) Dziękuję za udział w wyzwaniu! Edi-th DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się dzieje. Oby tyle w nowym roku się działo dobrego! Dziękuję za udział w wyzwaniu- Pozdrawiam gorąco- ScrapMan DT Kreatywne Pole.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to się stało, że wcześniej nie zauważyłam i nie skomentowałam? :) CUDO!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny scrap! Takiego jeszcze nie widziałam. Cudo a nie kalendarz!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...