Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


niedziela, 14 października 2012

Nocą

Nie będę się rozpisywać... ten wpis żurnalowy powstał na wyzwanie "noc" w Scrapujących Polkach" i chyba będzie moim ulubionym.

Dużo różnych warstw ścinków, koralików, kulek, mazanie medium żelowym paluchami, potem farba...i pudry.
Zaczynam lubić czarne wpisy :) Tylko trudno je fotografować...







4 komentarze:

  1. Mistrzostwo świata MISTRZU MÓJ!!! :* A czerń..no ma w sobie głębię,że człowieka wciąga mimo woli...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe nagromadzenie faktur i emocji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycają mnie takie warstwowe prace!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...