Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


piątek, 26 października 2012

Message In A Bottle...

Ta piosenka od Stinga chodziła za mną ostatnio i ukształtowała kolejną pracę na wyzwanie w dziale AA/MM u Scrapujących Polek...tematem jest gazeta-inspiratorem Kolorowy Ptak.

Podstawą był Dziennik Nowogardzki od kolegi z pracy- bo brak mi w domu codziennej prasy na tym fajnym szarawym papierze drukowanej...
No i skrawki ulubionej Wróżki :)

I kawałek drewna ze spaceru...
Zdjęcie pomnika z Père-Lachaise...gdzie mam nadzieję kiedyś trafić i pozwiedzać, jako fanka sztuki sepulkralnej...
i tytułowa butelka z wiadomością, a wiadomość z mewą...:)







Taka sobie zawieszka...


4 komentarze:

  1. Hey,

    the motive of the scrap is very interesting and fine designed as well as the central picture - I am fascinated with sculptures, time and cemetary (I want to publish a book about it :) later). The idea with the newspaper is great and a nice effect. I cant imagine the size of the work - so how are the dimensions? I dont know also to value the gadget Eiffel Tower - okay the Seine ...
    However a nice work - do you will hang it somewhere?

    warm regards Senna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi! Dimensions of base, without some sticking out things, 13x22cm. And it's hanging now on mirror frame...
      And I'll be the first who'll buy your book,I promise! :)

      Usuń
    2. na then :) ... the concept is ready and the material is collected - only the publisher is missing. Meanwhile - wonderful inspirations are for example "The Melaten" of Cologne. I got 15 years ago from my best friend a book "Melaten" (private published!) - its my treasure ...

      Thanks for the information and the size is a surprise ... so it is a detail-work.

      Regards Senna

      Usuń
  2. Bardzo podobają mi się Twoje prace. Pewnie przez to, że ja tak nie potrafię jestem zbyt poukładana i symetryczna, tak mi siostry dokuczają :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...