Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


poniedziałek, 29 października 2012

Dyniowe wariacje

Rzeczywiście dynie rzuciły mi się na umysł..
kolejne dwie wystrojone





i jeszcze wpis do art-journala


6 komentarzy:

  1. Są przepiękne!!! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na bogato,wręcz barokowa ozdobiłaś te dyńki.Cudne są.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odjechany pomysł. Baaardzo wyszukana dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaaaakie cudne dyńki! ja będę dziś jakąś robić, ale jak tu przebić Ciebie? cuda czarujesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, na pewno przebiją...czekam z niecierpliwością...!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...