Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


niedziela, 23 stycznia 2011

bez kompromisu...

Jakoś nie mogłam się pogodzić z szaliczkiem, nie pasowało mi to jak wyglądał...trudno mi wytrwać było w kompromisie...
Biały kołnierz właśnie wiję...
a bohatera poprzedniego postu wczoraj w nocy pofarbowałam...
I wygląda teraz tak...



14 komentarzy:

  1. Bardzo fajne połączenie kolorów, choć przyznam, że wolałam poprzednią wersję, gdzie kolor nie odwracał uwagi od ciekawej formy.
    Cudne te kokony

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny . bardzo ekspresyjny. . Zawiazany - boski.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się bardziej po masteringu podoba:) Oj z jajem ci on! Świetne te kolory. A forma to już w ogóle odjazd:)
    Cmok:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W nowej odsłonie kołnierz prezentuje się wspaniale!! kolory fantastyczne - dzięki nim filcak zyskał "pazur" - po prostu bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę odwagi w farbowaniu i umiejętności oczywiście też. Śliczny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaaa.... jakie boskie kolory.... wymiękam!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny i taki malarski w swej fakturze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście zyskał "pazur" ale te pastele do mnie bardziej przemawiały i struktura była bardziej widoczna a to nie kolor mnie urzekło.

    OdpowiedzUsuń
  9. To dopiero jest piękny!!! Kolorki są przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój "bohater" po koloryzacji to po prostu mieszanka moich barw,chociaż Twoje biele w filcowej magii uwielbiam. Czekam na następne dzieła. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. W tej odsłonie jeszcze piękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Jakie kolory! super... Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...