Felting, Felt, jewelery,Filc artystyczny, decoupage, biżuteria, scrapbooking i inne...

***

Nie trzeba mnie wyganiać, nie trzeba mnie odpychać!


Obejmę jabłoń za szyję, zacznę z jabłonią usychać,


zapłaczę nad agrestem, przejdę się malinami,


będą skurczone liście, jagody z czarnymi plamami.


Nie trzeba mnie wyganiać! Szparagi wyginą suche,


do grząd cienistych truskawek namówię ciotkę ropuchę.


Kazimiera Iłłakowiczówna "Licho"


poniedziałek, 29 listopada 2010

Rozdawnictwo- CANDY dla filcomaniaczek / Give-away

Z myślą o Przedświątecznym Rozdawnictwie wymodziłam zestawik kreatywny dla filcujących lub przędących .
Niestety kolory na zdjęciu nie oddają piękna kolorów jakie uzyskałam w tej sesji farbowania- szczególnie dotyczy to turkusu, który wyszedł wręcz boski i jeszcze nigdy nie miałam takiego koloru (własnego, czy kupionego).Ale do rzeczy. Zestaw przygotowany dla tych, co lubią do filcu co nieco dodać lub posprawdzać co z czym jak się trzyma. Jest niewielki, nie wiem ile waży, bo nie mam wagi :) Ale myślę że jest godny uwagi.



Thinking about "Before-Christmas Give-away"I made a small inspiration pack for felting or spinning. Every each fibre is hand dyed, by myself :) Colours are much more interesting than pics show, especially turquoise is  more deep and is truly divine :)


Zestaw kreatywny/ Inspiration pack
W skład wchodzą/ ingridients:
tęczowa warstwa, może dwie silk cap/ rainbow dyed silk cap(one maybe two layers)
tęczowe jedwabne chusteczki/ mawata silk hankies- rainbow dyed
czerwone loki/ red wool curls
garść wełnianych kuleczek/ a one grasp of wool knops
kawałek tęczowych silk laps/ a sort of rainbow dyed silk laps
"tęczowy" kawałek mohera/ rainbow dyed mohair
"tęczowy kawałek Shetlandu/ rainbow dyed Shetland



Candy będzie trwało do 8 grudnia do końca doby. Czas +1GM. Obejmuje, z wiadomych mi względów, tylko Bloggerów lub OpenID. Wyniki dnia następnego

Warunki:
1.W komentarzu zaznaczyć chęć posiadania zestawu oraz odpowiedzieć w kilku słowach- Dlaczego lubią zimę/ co mi się w zimie podoba -warunek konieczny- pomyśleć, a nie, że nie  lubię- bo będzie nieważne!
2.Na swoim blogu zostawić informację, gdzie się chce- z boku, w poście, na dole, na górze, obojętnie...
2a. A jeśli nie ma się bloga a ma się konto na Facebook, polecić na nim to candy, dając mi informację o tym przez tę witrynę- badge na dole strony
3. Jeśli nie ma się bloga, podać e-maila.
4. Jeśli zdarzy się coś, co mnie zainspiruje, ilość nagród może się zwiększyć.
5. Czekać na losowanie...

Candy ends 8th of December, at 12:59pm  +1GMT
For well known for me reasons participants can be only Blogger users or Open ID. Results on next day.

To enter:
1.Leave a comment with information about participation in play and write in a few words about 'why I like winter/ what I like in winter - most necessary condition! You have to think! You can't just write- I don't like winter- if you do so, u won't play.
2.Leave infromation on your blog about give-away. Anywhere you want, but easy to find.
2a. if you don't have blog but u have facebook account, leave information on your wall and inform me by the facebook message- you can find my badge below.
3. If you don't have bolg, leave e-mail address.
4. I can add some rewards if something inspirational happens... 
5. Wait for score draw...


A oto zdjęcia:
  Informacja na blog/ for your blog

Pełen zestaw/ Full pack

I jeszcze informacja z ostatniej chwili, moje filce też będą w Poznaniu na targach w ten weekend, dzięki propozycji Agnieszki Kujawy- Bartosik,której malarstwo będzie tam można podziwiać.
Na stanowisku numer 37. Zapraszam!



45 komentarzy:

  1. Pierwsza? Nie wierzę... Oczywiście,że chcę, wręcz pożądam posiadać te cuda, które pokazałaś! Zimę lubię za spacery z psem w kopnym sniegu, kuligi i nacieranie sniegiem, kryształowe błyski Słońca na soplach lodu, ciepło kaflowego pieca, herbatę imbirowo-cynamonową i ksiązkę czytana pod kołderką...

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja też posiadam chęć zdobycia takich cudów!
    Zimę lubię za wspaniałe krajobrazy podczas jazdy pociągiem, widok cicho opadajacych płatków śniegu za oknem. Za sople lodowe zwisające z rynny, w których pięknie odbija się słońce. I za tą wspaniałą atmosferę, która pojawia się wraz ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia i zapachem pierników.

    OdpowiedzUsuń
  3. no to jestem trzecia i też bardzo, bardzo chcę :)
    zimę lubię za to, że tak niesamowicie wygladają drzewa. Niby takie smutne, bez liści, ale czasami gdy jest na nich ciniutka warstwa śniegu a do tego odrobinka słońca skrzą się cudownie. Lubię trzask iskier w kominku, zapach (i smak :)) grzanego wina, migocące światełka...

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja z przyjemnością staję w kolejce.
    Zimę lubię za ciepło kominka, blask świątecznych lampek, zapach świątecznych potraw, uśmiech osoby obdarowanej prezentem...

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny zestaw...

    kiedyś lubiłam zimę bo był to czad bajkowy... przypominający o magii tego czasu świętach rocznicy ślubu teraz to sie zmieniło... acz kolwiek coś z tego na zawsze zostanie juz dla mnie bajkowe...

    OdpowiedzUsuń
  6. ...ale piękny zestaw naszykowałaś, aż chce się go mieć :)
    ....a zimę lubię za białe płatki śniegowe tańczące na wietrze, piękne kwiaty , które mróz maluje na szybach, za ziemię usłaną lśniącymi drobinkami , gdy świeci słońce , za atmosferę świąt, za śmiech mojej córki szalejącej na śniegu ....

    p.s zapraszam do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za kolory. Marzą mi się.
    A zimę lubię za:
    za to, że wreszcie mogę wyciągnąć z szafy całą moją kolekcję szalików, rękawiczek, czapek i chust. Uwielbiam się nimi owijać. Zbierałam je dłuugo i pochodzą z różnych źródeł, niektóre sama zrobiłam, część jest z sekend-hendów, część ze zwykłych sklepów. Wreszcie owijanio-ociaplania nastał czas.
    Pozdrawiam
    Magda - magdowo

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja lubię zimę ale nie umiem filcować, więc nie wezmę udziału w Twojej zabawie, niech wygra ktoś kto się na tym zna i stworzy coś ciekawego :D ale i tak musiałam coś napisać, bo chciałam powiedzieć, że wyszły Ci boskie kolory!!!
    no i powodzenia na targach w Poznaniu!
    pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  9. Wcisnęłam za szybko enter więc żeby nie mnożyć komentarzy jeszcze raz.
    Za co lubię zimę: za ciszę za oknami, wolniejsze tempo w życiu no bo przecież ślisko, za skrzący się szron, śnieg na chwastach, korony drzew bez liści, długie wieczory z grzanym winem, Boże Narodzenie z choinką i barszczem z uszkami. Licho jak tak mogę długo więc teraz muszę zastopować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powoli i ja stanę się filcomaniaczką, narazie bardzo pragnę mieć te cuda u siebie. Powiem, ze pierwsze filcowanie za mną. Więc staję i w kolejce i wyrażam chęc posiadania.
    A zime lubie za aniołki w sniegu, za białe świeta, za te chrupotanie po butami, za to, że dzięki niej częściej mogę z ukochanym pod kocem siedzieć hihihihi

    OdpowiedzUsuń
  11. No nie mogłabym sobie odmówić udziału w Twoim candy. A za co lubię zimę (jeśli w ogóle)? No oczywiście za święta i Sylwestra, no bo prezenty, choinka, miłe spotkania, zabawa itp. No i za czarujące widoki, jeśli tylko kapryśna aura zechce je wyczarować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też wyciągam łapki po te cudowności!!! Spełniając wymóg Candy napiszę, że jednak trochę lubię zimę, ale głównie jak patrzę na nią przez okno. Chociaż spacer, kiedy śnieg skrzypi pod nogami, a szron skrzy się na drzewach i płotach, słoneczko podwaja biel bieli, jest całkiem przyjemny. A jeszcze przyjemniejsze jest na przykład grzane wino na rozgrzewkę po nim (bo przecież latem ten napitek nie smakuje!) :-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień Dobry

    Wpisuje się Ada,która po moherek tutaj wpada :)).

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  14. A w zimie lubię: noc i śniegową poświatę, mróz skrzypiący, cuda z filcu na modnisiach, siedzenie pod kołdrą z książką, ciepłe kaloryfery :)

    Pozdrawiam i zapisuję się na śliczne kolorki :)

    www.blyskoty.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam,prosimy o przysłanie adresik abyśmy mogli wysłać nagrode zdobytą w Szufladzie.
    gszuflada@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja ustawiam się w kolejce po te cudeńka :) Info w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No i masz... zapomniałam o uzasadnieniu :) Dlaczego lubię zimę? Dlatego, że uwielbiam patrzeć na córkę, która z radością bawi się na śniegu - dla tej radości nawet zimę pokochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też, ja też! a zimę lubię za śnieg padający przed 6 rano, kiedy w świetle latarni śnieżynki cudnie się mienią i wszystko wygląda baśniowo-narniowo...
    pozdrawiam serdecznie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zimą robię śnieżne lampiony
    I dokarmiam ptaki i koty
    I zimą zjeżdżam z potomstwem na pupie
    I zimą nie widać brzydoty miasta
    I zimą są Święta
    I zimą trzeba dbać o ciepło - też to w sercu i w domu - a to takie przyjemne
    I zimą zawsze marzę o takim śnieżnym materiale , który wygląda jak błyszczące łuski śniegu w świetle latarni
    I zimą , tylko zimą można siedzieć na parapecie , patrzeć w góre , wybrać sobie jeden płatek , na który się patrzy i spadać razem z nim aż na wszechogarniająca biel na dole
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) !
    Ania z Owijalni

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kolory. Bardzo chcę ostatnio spróbować filcowania, więc może to jest jak zrządzenie losu? :D

    Dlaczego lubię zimę? Bo wtedy przyjemniej się spędza czas z rodziną. Jakoś tak wszyscy chcą jakoś tak ze sobą czas spędzać częściej. Siedzimy, rozmawiamy, pijemy herbatę. Wszystko jest jakieś takie...przytulne?

    inny-pamietnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja i ja!!! Piękne kolorki, cudne! Sama farbowałaś?!
    Lubie zimę jak jest dużo śniegu ale jak nie topnieje (ale to się chyba za Tobą powtarzam)...lubie zimę w moich ukochanych Górach Sowich, jest pięknie i bajkowo...
    ale bardziej kochałam zime w dzieciństwie, nie zważając na 40`C -wy mróz bawiliśmy się na dworze godzinami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chęć posiadania zestawu jest oczywista, bo właśnie zakochałam się w filcu, i uczę się pilnie ;) Co do zimy...szczerze? Mogłabym napisać, ze jej nie lubie, bo jest zimno, bo śnieg, bo mokre spodnie, buty, skarpetki, bo czapki trzeba nosić a ja mam kręcone włosy i mi nie pasują, że rękawiczki denerwujące, ze czerwone policzki itp itp....ale lubię ją za dwie rzeczy...za minę ludzi, kiedy widzą jak 22 letnia kobieta robi na śniegu orła :P i za to ze w żadną inną porę roku herbata malinowa i kakako nie smakują tak dobrze jak w zimie. A no i jeszcze sanki, sanki były i są najlepsze, ale niestety mnie już nie dotyczą bo się boję :P
    zapraszam Cię do siebie na candy do 5.12 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zestaw jest zjawiskowy! Kolorki niczym piórka rajskich ptaków, można się rozmarzyć..., ale jeszcze fajniej byłoby móc coś z niego zrobić, może szczęście mi dopisze?
    Zima...lubię ją za pastelowe brzaski i zmierzchy nad górami, za śniegowe pierzynki na świerkach, za skrzące się w słońcu diamenty na białych połaciach pól, za wesołe bałwanki, ptaki w karmnikach, rumieńce na policzkach i z wielu innych powodów...

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mam zdolności plastycznych i dlatego mam gęsią skórkę jak patrzę na Wasze zjawiskowe wyroby.Dopiero byłam u Baby Jagi.
    Zima jest dla mnie dzisiaj wspaniała,bo mogę się wyszaleć na sankach z moją cudną wnusią(2,3).Mam 59 i bez orła na śniegu nie ma mowy.W przeciwieństwie do pięknych słów poprzedniczek ,mój zachwyt zimą w tej chwili raczej prozaiczny.A na dodatek uwielbiam odśnieżanie.Imieniny mam właśnie 8 grudnia,ale nie mam szans z prostegho powodu.Nie potrafię wrzucić info.w np.pasek boczny.Może mi ktoś pomoże.Bardzo proszę i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam.Bardzo przepraszam za zamieszanie w moim komentarzu,ale już wrzuciłam na swojego bloga info.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dam znak życia raz jeszcze, bo w poprzednim komentarzu jakoś tak anonimowo wyszło - profil się nie wyświetlił, źle się zalogowałam. I jeszcze ukłony dla BABCI MARYNI, która bez kompleksów orły na śniegu wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  27. lubię zimę, taką zimową oczywiście, za śnieg, mróz , a przede wszystkim, że wymiata moje choróbska, których podłoża w 100 % nie stwierdzono...mróz i śnieg kojarzy mi się z księżycową nocą, skrzypieniem butów i ślicznie migoczącymi śnieżynkami w blasku księżyca ( to wspomnienie z dzieciństwa ) mróz zostawia śliczne obrazy na szybach - mam taki jeden w postaci zdjęcia na swoim blogu :)teraz niestety, albo stety nie będę miała takich zjawiskowych malowideł, ponieważ wymienili nam okna... oj, i jeszcze wiele, wiele innych ...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię zimę,ale dopiero od teraz:)A czemu?Bo to pierwsza zima i święta z Moją córeńką:))))

    pozdrawiam i się zapisuję:)
    filomenka
    filomenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Oczywiście chciałabym wejść w posiadanie tego zwariowanego pakietu filcu.
    Lubie zimę, a właściwie ten pierwszy moment kiedy spada większa ilość śniegu, bo mam poczucie, że on przykrył cały brud tego świata i ja sama mogę zacząć wszystko od nowa. Co więcej mój pies (pięciomiesięczny owczarek niemiecki)uwielbia zimę i nieustannie nurkuje i kopie w zaspach u mnie na podwórku. Clear (tak się wabi)ma grubą sierść, ale delikatne łapy, które są suche i szorstkie od mrozu. Może dzięki temu kolorowemu zestawowi będę mogła mu zrobić ocieplacze? Nie wiem czy to wystarczający powód żeby to właśnie nam podarować ten fantastyczny zestaw, ale warto spróbować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam.
    Ja lubię zimę za kolory nieba o wschodzie słońca, za ślady ptasich stóp na śniegu, za ciepło przenikające z kubka z ciepłą herbatą wprost przez zmarznięte ręce do serca. I jeszcze za świąteczny zapach pierników, za świecidełka wszelkiego typu- też te świąteczne.
    Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)
    http://daszka.dicant.net/

    OdpowiedzUsuń
  31. To i ja poproszę:)
    A zimę lubię przede wszystkim za to,. zę mogę wyszaleć się nartowo -na biegówkach :)
    Pozdrawiam
    http://kaliszmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie się zapisuję na candy. Zimę lubię szczególnie gdy świeżo spadnie śnieg-jest wtedy bielutko i jasno. Lubię wtedy iść na spacer-śnieg tłumi kroki i wokół roztacza się taka miękka cisza. Zwłaszcza w górach w lesie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z-apach świerku,pierników snuje się
    i-ntensywnie się sportuję(narty...)
    m-iło usiąść z kubkiem herbaty
    a-bsolutnie doskonałe płatki śniegu
    -
    l-ubię wymyślać i dawać prezenty
    u-wielbiam święta
    b-ałwany kręcą się po świecie
    i-nteresująco wygląda pobielony świat
    ę-eeeeeee no i po zimie jest wiosna!

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie powiem... ja tez mam chrapkę na pierwszy craftowy prezent.
    Lubię zimę bo lubię święta. A je uwielbiam dlatego, że znów choć przez parę chwil jestem małą dziewczynką bez trosk, kłopotów... bezpieczna.

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię zimę obserwować przez okno... godzinami mogę wpatrywać się w opadające płatki śniegu... a jak już wychodzę, to uwielbiam sanki - mimo, że już dawno z nich wyrosłam! a jak nie ma sanek to robię aniołki na śniegu, albo się ślizgam psując buty :D

    i bałwana też tworzę :D i zawsze dostaje jakieś imię :D

    zasłużyłam na udział?

    OdpowiedzUsuń
  36. Zima, zima, zima ...
    W zimie lepi sie bałwanki i co najważniejsze :) można wyciągnąć sanki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię zimę za długie wieczory,
    Kiedy zwierzęta chuchają z obory,
    Dzieci biegają w śniegu do pasa,
    Na ciepłą kolację jest żur i kiełbasa.
    Nie w głowie nikomu bieganie po plaży
    Za to w skrytości każdy gdzieś marzy,
    O ciepłych Świętach, bliskości ludzi
    Bo chyba to się nigdy nie znudzi...

    Chęć posiadania zestawu - oczywista ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapisuję się:). Dlaczego lubię zimę?
    Za lepienie bałwana, piękne białe wieczory oraz płatki śniegu spadające na każdym kroku :)
    zapraszam również do siebie na małe co nieco http://pracowniaalaya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Rowniez sie zapisuje i tak naprawdę nie lubie zimy,nie cierpie marznąć
    ale pomimo tego zachwycam się zimowymi krajobrazami ,płatkami śniegu,"malowankami" mrozu i czekam z niecierpliwością na święta,najmilszy akcent zimy;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam zimę! Jest wtedy tyle inspiracji, pięknych pejzaży, cudownie biało. Uwielbiam też święta, tą atmosferę i oczywiście prezenty i przydasie, które są w tych prezentach!

    OdpowiedzUsuń
  41. zimę lubię...przez szybę ;)
    kiedy mogę sobie siedzieć w oknie, patrzeć jak w świetle lampy ulicznej odbijają się wielkie płaty śniegu lecące z nieba, jak dzieciaki szaleją na dworze lepiąc bałwana i jeżdżąc na sankach. Lubię też od czasu do czasu "wpaść" w śnieg i zrobić orła (jak kto woli -anioła) machając rękoma i nogami ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Siostra mi powiedziała, żebym napisała, że ona lubi zimę, jak ta już się skończy!
    :)
    Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyrażam chęć udziału w candy :) Mam nadzieję, że jeszcze załapałam sie :)
    Dlaczego lubię zimę? Musze przyznać szczerze, ze jestem strasznym zmarzluchem i moją ulubioną porą roku jest lato :) Ale zimę też troszeczkę lubię :) Przede wszystkim dlatego, że zimą sa moje ulubione święta, na które oczekuję z tęsknotą. Lubię wieczorową porą jak ulice są oświetlone i pada śnieg, wspaniały widok. Pozatym zimą przypominam sobie dzieciństwo, tak jak wczoraj, poźnym wieczorem rzucaliśmy się ze znajomymi snieżkami i tarzaliśmy sie w śniegu i wcale nie było mi zimno :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo bym chciala dorwac taki zestaw w swoje rece! A zime lubie, bo bez wyrzutow sumienia moge siedziec wieczorami w domu i kulac, kulac, kulac...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dexter...